Bu eserde kurumsal sürdürülebilirliğin Türkiye'deki iyi uygulama örneklerinden birisi olarak BİSSE şirketi ele alınmış. BİSSE'nin örnek olarak seçilmesinin en önemli nedeni, bu şirketin tarihçesine bakıldığında daha iyi anlaşılacaktır. Zira Türkiye'de küçük ve orta boy işletmelerin büyük çoğunluğunda karşılaşılan tipik durumlar BİSSE şirketi için de başlangıçta geçerlidir. Ardından, BİSSE'yi diğer işletmelerden ayıran en belirgin özellik olarak yenilikçi girişimci lider profilidir. Bu sayede BİSSE sıradan bir KOBİ olmaktan çıkarak dünyanın dev markaları ile yarışan küresel bir Gömlek markasına dönüşmüştür. Bu açıdan değerlendirildiğinde, BİSSE şirketinin kurumsallaşma öyküsü, pek çok işletmenin kendisini geliştirmesi ve sürdürülebilirliği sağlayabilmesi için nasıl bir yol izlenmesi gerektiğinin de canlı örneğini oluşturmaktadır. Bu kitap, ilgili işletme yöneticilerinin, risk yönetimi, kurumsal yönetim ve sürdürülebilirlik alanında görev yapan profesyonellerin ve araştırmacıların yararlanabileceği teori ile pratiği sentezleyen temel kaynak olmak amacıyla hazırlanmış.