Bu çalışma idari ve akademik personelin kurumsal entegrasyon farkındalıklarının ölçülme sürecini, yükseköğretim kurumlarında kurumsal entegrasyonun uygulanması kararının alınma sürecini ve yükseköğretim kurumlarında kurumsal entegrasyon düzeyinin arttırılması sürecini desteklemektedir. Bu çalışma aynı zamanda kurumsal uygulamaların entegrasyonunun daha başarılı olarak gerçekleştirilebilmesi için temel faktörlerinin yükseköğretim kurumu yöneticileri tarafından anlaşılmasına yardımcı olabilecektir.
Çalışma sonucunda araştırılan faktörler yükseköğretim kurumlarını kurumsal entegrasyona yönlendirirken, entegre edilmiş sistemlerin kullanıcılarının entegrasyonu kabul etmelerine yardımcı olacak fikirler sunabilecektir. Çalışma sonuçlarıyla farklı paydaşların algıladıkları, istedikleri ve bekledikleri değerler arasındaki farkın anlaşılmasına katkıda bulunabilecektir.
(Önsözden)