Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk Doç. Dr. M. Nejat Özüpek  - Kitap

Kurum İmajı ve Sosyal Sorumluluk

2. Baskı, 
Mart 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
232
Barkod:
9786055176143
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Günümüzde bir işletmenin ayakta kalabilmesi, kar elde edebilmesi ve daha da önemlisi varlığını sürdürebilmesi için, işletme içinde ve dışında iyi bir üne sahip olmalıdırlar. Toplumun gözünde bir işletmenin iyi bir ünü, başka bir deyişle olumlu bir imajı yoksa, o işletme ne kadar iyi ve kaliteli mal ya da hizmet üretirse üretsin, uzun vadede pazarda ve dolayısıyla toplumda varlığını sürdürmesine imkan yoktur.
Olumlu imaj oluşturmak, kısa sürede gerçekleştirilebilecek bir şey değildir. Bu çok uzun bir süre, hatta bazen yıllar süren çalışmalar sonucunda ortaya çıkabilir. İşletmelerin olumlu bir imaj oluşturabilmesi için dikkat etmeleri gereken konulardan en önemli olanı sosyal sorumluluktur.
Günümüzde bir şirketin piyasada iyi bir yer edinerek maddi açıdan kazanç elde edebilmesi ancak toplum nezdinde iyi bir intiba yaratabilmesi ile, başka bir deyişle iyi bir imaja sahip olması ile mümkün olabilmektedir. İyi bir imaja sahip olabilmenin şartlarından biri de, şirketlerin sosyal sorumlulukla ilgili çalışmalarda bulunmalarıdır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sosyal Sorumluluk
.
Kurum İmajı
.
Türkcell'in Yaptığı Sosyal Sorumluluk Çalışmalarıyla İlgili Uygulama
Yorumlar