Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati (GSM Sektöründe Bir Uygulama) H. Anıl Değermen  - Kitap

Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati

(GSM Sektöründe Bir Uygulama)

1. Baskı, 
Temmuz 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
230
Barkod:
9789756392539
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kitabın Konu Başlıkları
.
Hizmetlerin Mahiyeti, Hizmet Kalitesi ve Müşteri Tatmini
.
Hizmet Kalitesinin Ölçümü
.
Müşteri Sadakati ve Müşteri Tatmini İle Hizmet Kalitesi İlişkisi
.
Hizmet Kalitesi İle Müşteri Sadakatinin Sağlanması: GSM Sektöründe Bir Araştırma
Yorumlar