Organizasyonlar, günümüzün yoğun rekabet altındaki küresel ekonomisinde ayakta kalabilmek için, her zamankinden daha çok etkili ve kazançlı olmak zorundadırlar. Sorun çözücü çalışanlar geliştirmek, üretkenliği arttırmak, kaliteyi iyileştirmek ve israfı azaltmak ana başarı faktörleridir. Bu amaçları gerçekleştirecek kanıtlanmış stratejiler, bu öncü kılavuzda açıklanmıştır.
Gemba Kaizen, kaynağını Japon iş felsefesindan alan, sürekli iyileştirme ve süreç yeniliği yöntemi olan Kaizen'in, anahtar işlemlerin yapıldığı yer olan Gemba'daki kritik iş performansı alanlarına uygulanışını göstermektedir. Kitabın ikinci baskısı, bu tanımlayıcı çalışmanın uzun süredir beklenen, baştan sona güncellenmiş halidir. Sonuç, en yaşamsal iş süreçlerindeki maliyet etkili, küçük iyileştirmeleri gerçekleştirmek için geliştirilmiş bir yaklaşımdır.
Kaizen kavramını İngilizce konuşan dünyaya tanıtan tanınmış bir kalite yönetimi uzmanı tarafından yazılan bu yenilikçi kılavuz, geniş bir yelpazedeki sektörlerden birçok uluslararası başarı öyküleri ve örnekleriyle donatılmıştır. Bu örnekler maliyetin nasıl azaltılacağını, kalitenin nasıl iyileştirileceğini ve müşteri memnuniyetinin nasıl arttırılacağını göstermektedir.