Sağlık Hizmetlerinde Kalite Yönetimi – Kavram – Model Prof. Dr. Mahmut Tekin, Dr. Özgür Yeşilyurt  - Kitap

Sağlık Hizmetlerinde Kalite Yönetimi

– Kavram – Model

1. Baskı, 
Kasım 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
98
Barkod:
9786257210591
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
70,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitabın amacı; sağlık hizmetleri ve kalite kavramlarını literatür ve uygulama bilgileriyle incelemektir. Kitap iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde ana hatlarıyla mal, hizmet, sağlık hizmetleri ve hastane konularına değinilmiştir. İkinci Bölümde ise ana hatlarıyla kalite, hizmet kalitesi ve sağlık hizmetlerinde kalite konularına yer verilmiş.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Mal, Hizmet; Sağlık Hizmetleri ve Hastane
.
Kalite, Hizmet Kalitesi ve Sağlık Hizmetlerinde Kalite