Havayolu Hizmetlerinde E – Şi̇kâyetler Ahmet Ünal  - Kitap

Havayolu Hizmetlerinde E – Şi̇kâyetler

1. Baskı, 
Aralık 2022
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
107
Barkod:
9786256954243
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
160,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, havayolu işletmelerine yönelik e-şikâyetleri ele almaktadır. Çalışma, e-şikâyetlerin iletilmesinde yoğun olarak kullanılan ve üçüncü taraf hizmet sağlayıcı konumunda olan bir e-şikâyet sitesindeki şikâyetleri incelemektedir. Araştırma kapsamında şikâyetlerin hangi başlıklar altında toplandığı ve bunların cinsiyet değişkenine göre nasıl bir dağılım gösterdiği tespit edilmeye çalışılmıştır.
Yorumlar