Marka Olmak T. Sabri Erdil, Yeşim Uzun  - Kitap
2. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
18x23
Sayfa:
448
Barkod:
9786053773788
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
279,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Marka olmak, içinde bulunduğumuz yüzyılın işletmecilik dünyasının önem verdiği veya yoğunlaştığı bir alan olmuştur. İşletmeler bir dönemler daha çok üretmeye veya daha çok pazarlamaya odaklanmışken bugün belkide marka olmaya yönelmeleri kaçınılmaz olmaktadır.
Son zamanlarda özellikle pazarlamacıların yoğunlukla ilgilendikleri konulardan biri üretilen mal ve hizmetlerin pazarda markalaşma süreci ile kazanacakları ilave değerlerdir. Bizim ülkemizde pazarlama alanında çalışan akademisyen ve uzmanların ilgi duymaya başladığı marka olma olgusu, dünya da bir hayli mesafe alına bir çalışma konusudur.
Okurlara sunulmuş birçok çalışmanın yanında ülkemizde hem uygulamacılara, hem öğrenme sürecinde olanlara, hem de tüketicilere yönelik katkı sağlaması için hazırlanan bu kitapta hak ettiği yeri alacaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Marka Konumlandırma
.
Marka Kişiliği ve Marka İmajı
.
Marka İletişimi
.
Marka Denkliği
.
Marka Yayma
.
Global Marka
Yorumlar