II. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN TANIMI
III. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN UNSURLARI
A. Eşya Taşımanın Üstlenilmesi
B. Taşımanın Deniz Yoluyla Yapılması
C. Taşıma Aracının Gemi Olması
D. Taşıyanın Eşyanın Zilyetliğini Elde Etmiş Olması
E. Taşımanın Ücret (Navlun) Karşılığında Yapılması
F. Taşıyanın Taşıma Taahhüdünde Bulunması
IV. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN HUKUKİ NİTELİĞİ
V. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN KURULMASI
VI. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN TARAFLARI VE İLGİLİLERİ
VII. NAVLUN SÖZLEŞMESİNİN TÜRLERİ
B. Yolculuk Çarteri Sözleşmesi
D. Alt Navlun – Asıl Navlun Sözleşmesi
VIII. ZAMAN ÇARTERİ SÖZLEŞMESİ
TAŞIYANIN GEMİYİ SEFERE ELVERİŞLİ HALDE HAZIR BULUNDURMA YÜKÜMLÜLÜĞÜ
II. ELVERİŞLİLİĞİN NİSBİ (GÖRECELİ) OLMASI
III. ELVERİŞLİLİĞİN UNSURLARI
IV. ELVERİŞLİLİK KONUSUNDAKİ SORUMLULUĞUN HUKUKİ NİTELİĞİ
V. ELVERİŞLİLİKLE İLGİLİ YÜKÜMLÜLÜĞÜN KAPSAMI
A. Başlangıçtaki Elverişsizlik–Sonraki Elverişsizlik
C. Tehlikenin Niteliği Açısından
VI. KONTEYNER TAŞIMALARINDA SEFERE ELVERİŞLİLİK
A. Genel Olarak Konteyner Taşımacılığı
B. Konteynerin Elverişliliğinin MS'ler ile TTK'daki Yeri
C. Konteynerin Elverişsizliğinden Sorumluluk
VII. ZAMAN ÇARTERİ SÖZLEŞMESİNDE SEFERE ELVERİŞLİLİK
VIII. TTK'nın 1141. MADDESİNİN EMREDİCİLİĞİ
IX. ELVERİŞLİLİK İLE İLGİLİ ULUSLARARASI DÜZENLEMELER
B. Geminin Elverişliliği Konusunda Uluslararası Düzenlemeler
C. Seyir Emniyetine İlişkin Düzenlemeler
TAŞIYANIN GEMİYİ SEFERE ELVERİŞLİ HALDE BULUNDURMA YÜKÜMLÜLÜĞÜNÜN İHLALİ
I. TAŞIYANIN SORUMLULUĞUNUN ŞARTLARI
II. TAŞIYANIN EYLEMLERİNDEN SORUMLU OLDUĞU KİŞİLER
III. TAŞIYANIN TAZMİNAT YÜKÜMLÜLÜĞÜNÜN KAPSAMI
C. Eşyanın Zıya veya Hasarının Navluna Etkisi
IV. TAŞIYANIN SORUMLULUĞUNUN SINIRLANDIRILMASI
B. Sorumluluğun Üst Sınırı
V. SORUMLULUK SINIRININ EMREDİCİ NİTELİĞİ
VI. SINIRLI SORUMLULUKTAN YARARLANMA HAKKININ KAYBI
B. Kast ve Pervasızca Hareket
C. İspat Yükünün Dağılımı