1.5. Bozucu Etkiye Direnç (Interference Control)
1.7. Çalışma Belleği (ÇB) Modelleri
1.7.2. Baddeley’in Çok Bileşenli Modeli
1.7.2.2. Görsel–Mekânsal Kopyalama
1.7.2.2. Merkezi Yönetici
1.7.3. Kane ve Engle’ın Yönetici Dikkat Modeli
1.7.4. Cowan’ın Bütünleşik Bileşenler Modeli
1.7.5. Uzun Süreli Çalışma Belleği
1.8.1. Amaca Yönelik ve İlgi Çekici Egzersizlerde Yer Alan Bilişsel Talepler
1.8.2. Karmaşık Motor Hareketleri Gerçekleştirmek İçin Gerekli Bilişsel Düzenlemeler
1.8.3. Aerobik Egzersizle Uyarılma Sonucu Beyinde Gerçekleşen Fizyolojik Değişiklikler
1.8.3.1. Kronik Aerobik Egzersizin Fizyolojik Etkileri
1.8.3.2. Akut Aerobik Egzersizin Fizyolojik Etkileri
1.13. Araştırmanın Amacı ve Önemi
2.2. Veri Toplama Araçları
2.2.1. Antropometrik Ölçümler
2.2.2. Algılanan Zorluk Derecesi Ölçümü
2.2.3. Kalp Atım Hızı Ölçümü
2.2.4. Maksimal Oksijen Tüketim Kapasitesi (VO2max) Ölçümü
2.2.5. Çalışma Belleği Ölçümü
2.2.6. Bozucu Etkiye Direnç Ölçümü
2.3. Verilerin Toplanması
2.3.1. Araştırma Deseni ve Test Protokolü
3.1. Katılımcılara Ait Verilerin Tanımlayıcı Tabloları
3.2. Orta ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Koşullarında Kalp Atım Hızı Ölçüm Bulguları
3.3. Orta ve Yüksek Şiddetli Egzersiz Koşulları RPE Değerleri
3.4. Orta ve Yüksek Şiddetli Egzersiz ve Dinlenme Koşullarına Ait Stroop Testi Değerleri
3.5. Orta ve Yüksek Şiddetli Egzersiz ve Dinlenme Koşullarına Ait 2–Geri Görevi Değerleri