Sosyal Medyada Kriz Yönetimi Kurumsal Markalara İlişkin Değerlendirme Sinan Akseki  - Kitap

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Kurumsal Markalara İlişkin Değerlendirme

1. Baskı, 
Ocak 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
184
Barkod:
9786057786593
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu araştırma sosyal medya krizi nedir, nasıl ve neden ortaya çıkar gibi temel ve kavramsal sorulardan başlayarak, bir sosyal medya krizinin öncesinde, kriz sırasında ve sonrasında neler yapılmalıdır ya da yapılmamalıdır, sergilenen davranış tarzının krizin gelişimine ve sonuçlarına olan etkileri neler olabilir gibi sorularının cevaplarını aramaktadır. Bunu yaparken temel kriz iletişimi teorilerinden, durumsal kriz iletişimi teorisini esas almaktadır.
Yeni bir kriz iletişimi teorisi olarak ortaya konan, sosyal medya kriz iletişimi teorisini temel alarak hazırlanmış olan mülakata dayalı yapılandırılmış sosyal medyada kriz yönetimi ve etkilerinin değerlendirilmesini araştırma sorularıyla niteliksel bir uygulama çalışması yapılarak sonuçlarını ortaya koymayı amaçlanmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Yorumlar