Kitapta geleneksel medyanın siyaseti ve siyasetçiyi nasıl gösteri unsuru haline getirdiğine, internet ve sosyal medyanın seçim kampanyalarında etkili bir biçimde nasıl kullanıldığına ilişkin Türkiye, Amerika, İngiltere ve Polonya gibi değişik ülkelerde gerçekleştirilen seçim kampanyalarından çok önemli örneklere ve bilgilere yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
Kamusal İnsan, Medya ve Siyaset, Yusuf Devran – Gülcan Seçkin
Barack Obama ve Ünlü Gösterisi, Douglas Kellner
Online Adaydan Online Başkana, Sanford Borins
2010 Polonya Seçim Kampanyası’nda Sosyal Medyanın Kullanımı, Monika Miscicka
Medya Bağlamında 22 Temmuz Seçimleri, Yusuf Devran
29 Mart Seçimlerinde SP ve CHP’nin Çarpıcı Açılımları: Hip Hop
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz