Seçim Kampanyalarında Geleneksel Medya, Internet ve Sosyal Medyanın Kullanımı Prof. Dr. Yusuf Devran  - Kitap

Seçim Kampanyalarında Geleneksel Medya, Internet ve Sosyal Medyanın Kullanımı

1. Baskı, 
Nisan 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
228
Barkod:
9786056206122
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kitapta geleneksel medyanın siyaseti ve siyasetçiyi nasıl gösteri unsuru haline getirdiğine, internet ve sosyal medyanın seçim kampanyalarında etkili bir biçimde nasıl kullanıldığına ilişkin Türkiye, Amerika, İngiltere ve Polonya gibi değişik ülkelerde gerçekleştirilen seçim kampanyalarından çok önemli örneklere ve bilgilere yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kamusal İnsan, Medya ve Siyaset, Yusuf Devran – Gülcan Seçkin
.
Barack Obama ve Ünlü Gösterisi, Douglas Kellner
.
Online Adaydan Online Başkana, Sanford Borins
.
2010 Polonya Seçim Kampanyası’nda Sosyal Medyanın Kullanımı, Monika Miscicka
.
Medya Bağlamında 22 Temmuz Seçimleri, Yusuf Devran
.
29 Mart Seçimlerinde SP ve CHP’nin Çarpıcı Açılımları: Hip Hop
.
Rap, Başörtüsü, Yusuf Devran – Gülcan Seçkin
Yorumlar
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz