Rusya Pazarında Türk Tekstil Şirketlerinin Kullandığı Halkla İlişkiler Yönetimi ( Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası ) Adelia Shaidullina, Dr. Emine Oyur  - Kitap

Rusya Pazarında Türk Tekstil Şirketlerinin Kullandığı Halkla İlişkiler Yönetimi

( Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası )

1. Baskı, 
Ekim 2024
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
132
Barkod:
9786256263789
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarında kullandığı halkla ilişkiler (PR) yönetimini, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemlerde analiz etmeyi amaçlamaktadır. Araştırmanın amacı, bu şirketlerin değişen ekonomik ve politik koşullara nasıl adapte olduklarını, hangi PR stratejilerini kullandıklarını ve bu stratejilerin etkinliğini değerlendirmektir. Bu doğrultuda, araştırma verileri nitel araştırma yöntemiyle irdelenerek kapsamlı bir şekilde ele alınmıştır.
Çalışmada, Türk tekstil sektöründe faaliyet gösteren ve Rusya pazarına ihracat yapan firmaların PR yönetim stratejilerini incelemek amacıyla anket hazırlanmış, hazırlanan anket telefon görüşmeleri ve online şekilde piyasa aktörlerine sunulmuş, cevaplar alınmıştır. Araştırma kapsamındaki firmalar, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemdeki deneyimlerini paylaşmış, uyguladıkları PR stratejilerini ve bu stratejilerin etkinliğini değerlendirmişlerdir. Anket, sektördeki farklı büyüklükteki firmalardan geniş bir örneklem grubu ile gerçekleştirilmiş, firmaların PR departmanları ve üst düzey yöneticileri ile çevrimiçi görüşmeler yapılmıştır. Anket soruları, firmaların Rusya pazarına giriş stratejileri, karşılaştıkları zorluklar, yaptırımlar döneminde uyguladıkları PR taktikleri ve bu taktiklerin sonuçları üzerine odaklanmıştır. Toplanan veriler, MAXQDA 2022 yazılımı kullanılarak değerlendirilmiş, veriler istatistiksel yöntemlerle analiz edilirken, nitel veriler içerik analizi ile derinlemesine incelenmiştir. Bu sayede, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarındaki PR yönetim stratejilerinin kapsamlı bir portresi çizilmiş ve yaptırımlar döneminde izledikleri yolların etkinliği üzerine önemli bulgular elde edilmiştir. Araştırmanın sonuçlan, sadece akademik literatüre katkı sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda Türk tekstil sektöründeki firmaların uluslararası pazarlarda karşılaşabilecekleri benzer durumlara hazırlıklı olmaları ve etkili PR stratejileri geliştirmeleri için de önemli pratik öneriler sunmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İhracat Kavramı
.
Halkla İlişkiler (Public Relations)
.
Türk Tekstil Şirketlerin Rusya Pazarında Kullandığı Halkla İlişkiler (Pr) Yönetimi; Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası (2022–2024)
Yorumlar
Kitabın İçindekileri
1.Bölüm : 
İhracat Kavramı 
1.1. İhracat Kavramı 
1.2. İhracatın Ekonomideki Yeri ve Önemi 
1.3. İhracat Türlerinin Sınıflandırılması 
1.4. İhracat Pazarlaması Stratejileri 
1.5. İhracatın Geleceği ve Trendler 
2. Bölüm : 
Halkla İlişkiler (Public Relations) 
2.1. Halkla İlişkilerin Kavramı 
2.2. Halkla İlişkiler Tarihi 
2.3. Halkla İlişkiler Modelleri 
2.4. Halkla İlişkiler Planlaması 
2.5. İhracatta Halkla İlişkilerin Rolü 
2.6. İhracatta Halkla İlişkilerin Geleceği 
3. Bölüm : 
Türk Tekstil Şirketlerin Rusya Pazarında Kullandığı Halkla İlişkiler (Pr) Yönetimi; Ekonomik Yaptırımlar Öncesi ve Sonrası (2022–2024) 
3.1. Araştırmanın Amacı 
3.2. Araştırmanın Problemi 
3.3. Araştırma Sorularının Hazırlanması 
3.4. Araştırma Yöntemi 
3.5. Araştırma Verilerinin Toplanması 
3.6. Araştırma Verilerinin Analizi 
3.7. Araştırmanın Bulgu ve Yorumları