Müşteri İlişkileri Yönetimi Doç. Dr. Mehmet Baş, Doç. Dr. Metehan Tolon, Doç. Dr. Cemalettin Aktepe  - Kitap
3. Baskı, 
Ağustos 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
163
Barkod:
9789944223812
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışma, değişkenler dikkate alınarak hazırlanmıştır. Dolayısıyla, kısaca CRM olarak da ifade edilen Müşteri İlişkileri Yönetimi ile ilgili birçok konu, açıklayıcı nitelikte ele alınmıştır. Geniş bir alanda çalışma ortamı bulan müşteri ilişkileri yönetimi konusu, ilişkili birçok konu başlığıyla beraber işlenmiştir. Çalışma, özellikle müşteri ilişkileriyle ilgili meraklı okuyucular, sektör çalışanları ve yüksek öğretim kurumlarındaki öğrencilerin temel konularla ilgili sorularının cevaplanacağı derleme nitelikli bir ders notu şeklinde hazırlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İlişkili Konular
.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Sürecinde İletişim
.
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Müşteri Hizmetleri
.
Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi
.
Örgütsel Kültür ve Değişim
Yorumlar