Bu çalışmada, marka olarak tescil edilemeyecek işaretlerin kullanım sonucu ayırt edicilik kazanma şartları ve kullanım sonucu ayırt edicilik kazanmanın sonuçları, mevcut normatif düzenlemeler dikkate alınarak incelenmiş. Konular ele alınıp incelenirken Avrupa Birliği Marka Tüzüğü, Avrupa Birliği Marka Yönergesi, ABD ve İngiliz hukuk sistemleri de mukayeseli olarak değerlendirilmiş.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
Markanın Tanımı, Fonksiyonları ve Marka Hukukunun Kaynakları
Ayırt Edicilik Yönünden Marka Çeşitleri ve İşaretler
Kullanım Sonucu Aşılabilecek Mutlak Red Nedenleri
Kullanım Sonucu Ayırt Edicilik Kazanma Kavramı ve Kazanmanın Şartları
Kullanım Sonucu Ayırt Edicilik Kazanmanın Tescil Sonrası Etkileri
Seçkin Yayıncılık olarak, web sitemizde gezinme deneyiminizi geliştirmek, size en iyi alışveriş hizmetini sunabilmek, kişiselleştirilmiş içerikler sunabilmek, web sitesi trafiğimizi analiz edebilmek için çerezleri ve diğer izleme teknolojilerini kullanıyoruz.
6698 sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na istinaden ürün veya hizmet alan ilgili kişi aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz