Günümüzde sosyal medya platformları bireyler tarafından sosyalleşme aracı olarak kullanılmasının dışında işletmeler için satış, ürün tanıtımı ve marka oluşturma gibi faaliyetleri yürütebildikleri bir alan oluşturmaktadır. Bu kitap, sosyal medya faaliyetlerinde bulunmak isteyen küçük işletme yöneticilerine uygun şekilde hazırlamış. Ayrıca kitabın sunumu sırasında, okuyucuların konuyla ilgili güncel gelişmeleri takip edebilmeleri için sosyal medya kullanımına ilişkin istatistiklere geniş yer ayrılmış.
Kitapta öncelikli olarak sosyal medya kavramı açıklanmış ve sosyal medya stratejilerinin nasıl tasarlanması gerektiği belirtilmiş. Instagram başta olmak üzere, Facebook, Twitter ve YouTube platformlarında küçük işletmeler için teknik bilgilerin yanında uygulamaları gereken politikalara değinilmiş. Son bölümde ise, kriz stratejilerine yer verilmiş ve sosyal medyada ortaya çıkabilecek bir kriz öncesi, kriz anı ve sonrasında neler yapılması gerektiği tartışılmış.
(Tanıtım Bülteninden)