Kent, Görsel Kimlik ve İletişim Pınar Eraslan Yayınoğlu, A. Filiz Susar  - Kitap

Kent, Görsel Kimlik ve İletişim

1. Baskı, 
Şubat 2008
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13.5x21
Sayfa:
189
Barkod:
9786055936037
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Görsel Kimlik kavramı, kurumsal iletişim ve marka iletişiminin temel konularından biridir. Görsel Kimlik; kurum ya da markanın çeşitli sosyal paydaşlarıyla arasındaki ilişkiyi sürdürürken kullandığı güçlü bir iletişim yoludur. Görsel kimliğin tasarlanması, görsel iletişimin sağladığı güçle insanların zihninde oluşması istenen izlenim ve imgenin biçimlendirilmesini amaçlar. Dolayısıyla, birçok kuruluş ve marka için görsel kimlik tasarımsal bir süreçtir. İlgili literatürde, görsel kimlik konusuyla ilgili çok sayıda çalışmaya rastlanmaktadır.
Bugün için daha ilginç olan nokta ise, görsel kimlik tasarımını, kurumsal görsel kimlik anlayışıyla ilişkilendiren kent görsel kimliği tasarımı üzerine çalışmalardır. Bu doğrultuda, görsel kimlik tasarımının ve yönetiminin kentler için de geçerli olabileceğine inanılmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kent, Kimlik ve Kültürel Yapı
.
Bir İetişim Biçimi Olarak Görsel Kimlik ve Kentlerin Görsel Kimliği
.
Kent Görsel Kimligi Tasarımı Açısından Bir Yerel Yönetim Projesi Örneği: Güzel Beyoğlu Projesi ve Eetkilerinin İncelenmesi Üzeri Bir Alan Araştırması
Yorumlar