Kurumların kendine özgü kimlikleri vardır. Söz konusu kurumsal kimlikler birbirinden farklı olduğu gibi kurumların yaşadığı her kriz de birbirinden farklı özellikler taşır. Her kurum krizini kendisi yaratır. Bundan dolayıdır ki bir veya birkaç standart model ile krizleri yönetmek dahası çözüme kavuşturmak mümkün değildir. Kriz yönetiminde ilk aşama kurumun kendini tanımasından geçer. Sonraki adım ise kendine uygun olan iletişim yönetimini belirlemek olacaktır.
Kriz iletişimi yönetimini "kurum kimliği" perspektifinde ele alan bu çalışmada, aynı zamanda çağımızın en önemli kavramı olan "kriz anlarında itibar yönetimi" de incelenmektedir. Güncel örnekler ile teorinin harmanlandığı bu kitap başucu kitabı niteliğindedir.
(Tanıtım Bülteninden)