Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular Yrd. Doç. Dr. Tuğçe Gürel Boran  - Kitap

Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular

1. Baskı, 
Ocak 2010
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
128
Barkod:
9786053773023
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
“Halkla İlişkiler Meslek Etiği” Konusundaki Algılarına Yönelik Bir Araştırma” başlığını taşıyan çalışma da Gürel, halkla ilişkiler mesleğinde etik konusuna yönelik geniş bir literatür taramasının ardından Türkiye’deki halkla ilişkiler profesyonellerinin (kurum, ajans, akademisyen) mevcut meslek etik algılarını ve gelecek öngörülerini ortaya koyan bir çalışma hazırlamıştır.
“ Dijital Çağda Yeni Bir Halkla İlişkiler Pratiği: “Fısıltıyla Halkla İlişkiler Yapmak ya da PR 2.0” başlığını taşımaktadır. Batı bu makalede; günümüzde, çift yönlü iletişim modeli içinde aktarılan, marka değerinin tüketici tarafından deneyimlenmesiyle tüketicilerin markaların gönüllü elçisi haline getirildiği bir süreçten bahsetmektedir. Makale, marka sadakati yaratma amacının tam da bu noktasında, dünyada iletişim sektörü için yeni bir soluk durumunda olan 'Buzz 2.0' ve ‘PR 2.0’a odaklanmaktadır. Uğur Batı, sosyal ağların, blogların ve diğer web 2.0 unsurlarının kullanılarak markaların internetteki bilinirliğinin ve itibarının arttırılmasını amaçlayan yeni nesil bir halkla ilişkiler yöntemini incelemektedir. Batı, gerçekleştirdiği literatür taramasının ardından, konusuna ilişkin bir araştırmayı okuyuculara sunmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Markalasan Kentler ve Bütünlesik Marka letisimi Uygulamaları
.
Türkiye’de Halkla liskiler Profesyonellerinin, “Halkla liskiler Meslek Etigi” Konusundaki Algılarına Yönelik Bir Arastırma
.
Dijital Çagda Yeni Bir Halkla liskiler Pratigi: “Fısıltıyla Halkla liskiler Yapmak ya da PR 2.0”
Yorumlar