Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım Yrd. Doç. Dr. Mehmet Alikişioğlu  - Kitap

Halkla İlişkiler

Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım

1. Baskı, 
Ocak 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
220
Barkod:
9786055899042
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Birçok yayında, halkla ilişkiler, tutundurma karması içinde kişisel satış ve reklam gibi unsurlarla birlikte gösterilmektedir. Buna rağmen, pazarlama ve müşteri ilişkileri ve satış yönetimi ile ilişkisi, iletişimle bütünleştirilerek yönetim açısından etkin olarak irdelenmemiştir. Pazarlama açısından, halkla ilişkilerin iletişimle bütünleştirilmesine dönük kitaplar olmakla birlikte, bu konu kitapların sonunda veya az bir bölümünde ele alınmaktadır.
Halkla ilişkilere bakış açısı ile ilgili tercih, daha çok halkla ilişkileri iletişim havuzunda, reklam ve tanıtımla beraber açıklamak yönündedir. Oysa, halkla ilişkiler sadece tanıtımla değil; tutundurma karmasının tüm unsurlarıyla dolayısıyla; pazarlamanm"4 P"si dediğimiz kavramın en önemli P sinin temelini oluşturan unsurlarla da iç içedir.
Bu yüzden, çalışmada halkla ilişkiler; onun evrensel gelişimi ve günümüzdeki yansımalarıyla beraber; iletişim, hedef pazar, pazarlama iletişimi ve sürekli müşteri tatmini gibi unsurlarla bütünleştirilerek ele alınmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Halkla İlişkiler: İlke, Gelişim ve Yaklaşımları
.
Pazarlama ve Halkla İlişkiler
.
Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler
.
Pazarlama, İletişim Fonksiyonları ve Araçları
.
Halkla İlişkiler Yönetim Süreci
.
Halkla İlişkiler Yönetim Sürecinin İşleyişi
Yorumlar