Halkla İlişkiler Dersleri başlıklı çalışmanın bu son baskısı da, ulusal boyutta yaşanan sürece katkı sağlayabilme isteğinin bir ürünüdür. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin daha bilimsel ve değişen şartlara uyum sağlayarak yürütülmesi, demokrasiyi özümsemiş, halk-yönetim ilişkisinde rasyonel davranabilen, eğitimli insan gücüne ihtiyaç duymaktadır. Bu konuda üniversitelere büyük görevler düşmektedir. Bu amaca hizmet edebilmek için hazırlanan bu çalışma on üç bölümden oluşmaktadır. Bölümlerin tamamı gerek kamu gerekse de özel sektör kuruluşlarında uygulanan halkla ilişkiler faaliyetlerin teorik anlamda incelenmesi ve bu alanda yeni gelişmelerin ortaya konulması esasına dayanmaktadır.
Çalışmada; halkla ilişkiler ve kavramsal çerçeve, halkla ilişkilerin gelişimi, halkla ilişkilerde yöntem ve araçlar, halkla ilişkiler uygulamaları, iletişim, hedef kitle ve tanıtım, reklamcılık, kamu kuruluşlarında halkla ilişkiler, imaj yönetimi, kamuoyu, propaganda ve algılama yönetimi, kriz yönetimi, halkla ilişkilerde yeni gelişmeler ve uluslararası halkla ilişkiler gibi konular ayrıntılı bir şekilde incelenmiş.
(Önsözden)