Güncel Pazarlama Yönetimi Prof. Dr. Mahir Nakip, Prof. Dr. İnci Varinli, Doç. Dr. Mustafa Gülmez  - Kitap
1. Baskı, 
Eylül 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
376
Barkod:
9786055216061
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Üniversitelerinde pazarlama dersleri veren öğretim elemanlarımız arasında güzel ve samimi bir teşrik mesai vardır. Çünkü kıt imkânları içerisinde ve dar bir çevrede çağdaş bir bilim olan pazarlama ile uğraşmak dayanışmayı gerektirir. Bu dayanışmayı kongrelerde hissetmek mümkündür. İşte Orta Anadolu’da takriben son yirmi yıl içerisinde pazarlama disiplinini bilimselleştirmeye ve öğretmeye çalışan üç öğretim elemanı olarak bu kitabı yazmaya karar verdik. Pazarlama yönetimi alanında piyasada doyurucu sayıda kitap olmakla beraber yeterli değildir. Bu kitapta pazarlama yönetimine hem güncel açıdan yaklaştık, hem de Anadolu ruhunu pazarlama bilimine yerleştirmeye çalıştık. Ne kadar başarılı olduğumuzu okuyucu ve okutucular takdir edeceklerdir.
Bölümleri her yazarın uzmanlık alanına göre dağıttık. Birinci, ikinci, beşinci, altıncı ve dokuzuncu bölümleri Mahir NAKİP; üçüncü, sekizinci, onuncu, on üçüncü ve on dördüncü bölümleri İnci VARİNLİ ve nihayet dördüncü, yedinci, on birinci ve on ikinci bölümleri de Mustafa GÜLMEZ kaleme almıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Genel Olarak Pazarlama
.
Pazar Bölümlemesi, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
.
Stratejik Planlama ve Pazarlama Planlaması
.
Pazarlar ve Tüketici Davranışı
.
Pazarlama Araştırmaları ve Pazarlama Bilgi Sistemi
.
Ürün Geliştirme
.
Fiyatlandırma
.
Dağıtım
.
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
.
Tutundurma Bileşenleri
.
İnternette Pazarlama ve Doğrudan Pazarlama
.
Küresel Pazarlama
.
Hizmet Pazarlaması
.
Pazarlama Etiği
Yorumlar