Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi Mehmet Akif Çakırer  - Kitap

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi

1. Baskı, 
Eylül 2024
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
516
Barkod:
9786256263765
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
460,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama, bir ürün veya hizmetin hedef kitleye etkili bir şekilde sunulması ve tanıtılması sürecidir ve işletmelerin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Öncelikle, pazarlama markanın veya ürünün bilinirliliğini artırarak hedef kitlenin ilgisini çeker, böylece farkındalık yaratır. Ayrıca, müşteri ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak için yapılan araştırmalar, ürün ve hizmetlerin bu ihtiyaçlara uygun olarak geliştirilmesini sağlar ve müşteri memnuniyetini artırır.
Etkili bir pazarlama stratejisi, rekabet avantajı sağlar ve piyasada öne çıkmayı kolaylaştırır. Satışları artırmak için çeşitli kampanya, reklam ve promosyon yöntemleri kullanarak gelirleri teşvik eder. Aynı zamanda, müşteri bağlılığını artırarak tekrar eden satışları ve olumlu referansları destekler. Marka imajını güçlendirir ve müşteri güvenini kazanır. Ayrıca, değişen pazar trendlerini ve müşteri davranışlarını takip ederek stratejilerin güncel ve etkili kalmasını sağlar. Bu nedenle, pazarlama sadece yeni müşteri kazanımını değil, mevcut müşterilerin elde tutulmasını ve markanın uzun vadeli başarısını da destekler.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Yönetiminde Temel Kavramlar, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer (Afyon Kocatepe Üniversitesi)
.
Pazarlama ve Pazarlama Çevresi, Öğr. Gör. Emine Öğüldö (Selçuk Üniversitesi), Öğr. Gör. Şaban Baş (Selçuk Üniversitesi)
.
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması, Öğr. Gör. Dr. Doğu Kayışkan (Dokuz Eylül Üniversitesi)
.
Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışları, Öğr. Gör. Dr. Resul Çelik (Mersin Üniversitesi)
.
Endüstriyel Pazarlar, Doç. Dr. Zeki Yüksekbilgili, (İstanbul Gelişim Üniversitesi)
.
Stratejik Pazarlama Planlaması, Prof. Dr. Süreyya Karsu (Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Üniversitesi)
.
İşletme ve Stratejileri, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer (Afyon Kocatepe Üniversitesi), Dr. Öğr. Üyesi Kürşad Özkaynar (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi)
.
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi, Öğr. Gör. Hakan Okay (İstanbul Kültür Üniversitesi)
.
Konumlandırma, Yeniden Konumlandırma ve Farklılaştırma, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer (Afyon Kocatepe Üniversitesi)
.
Müşteri Değeri, Müşteri Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi, Dr. Öğr. Üyesi Seda Gökdemir Ekici (Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi)
.
Ürün ve Ürün Yönetimi, Doktorant Zeynep Beril Yolaçan Eyinç (Şanghay Üniversitesi)
.
Fiyat, Doç. Dr. Emine Nihan Cici Karaboğa (Necmettin Erbakan Üniversitesi)
.
İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme, Dr. Öğr. Üyesi Tuğçe Ezgi Soyaltın (İstanbul Kültür Üniversitesi)
.
Dağıtım Kanalları ve Lojistik, Doktorant Gültekin Cem Çiftçibaşı (Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi)
.
Pazarlama İletişimi (Tutundurma), Prof. Dr. Berrin Onaran (Dokuz Eylül Üniversitesi), Öğr. Gör. Dr. Doğu Kayışkan (Dokuz Eylül Üniversitesi)
.
Hizmet Pazarlaması, Öğr. Gör. Dr. Resul Çelik (Mersin Üniversitesi), Prof. Dr. Sevilay Uslu Divanoğlu (Aksaray Üniversitesi)
.
Uluslararası Pazarlama, Öğr. Gör. Dr. Cemal Gümüş (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi)
.
Pazarlama Etiği, Doç. Dr. Cihat Kartal (Kırıkkale Üniversitesi)
.
Pazarlama Denetimi ve Pazarlama Metrikleri, Prof. Dr. Ufuk Karadavut (Karabük Üniversitesi)
.
Pazarlamada Güncel Konular, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer (Afyon Kocatepe Üniversitesi)
.
Sözlük, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer, (Afyon Kocatepe Üniversitesi)
Yorumlar