Eski marka/ürünlerin yeniden pazara sunulması şeklinde de kendini gösterebilen retro pazarlama, günümüz şartlarına göre güncellenen ürün ve markalarla tüketicileri hem nostalji öğesiyle duygusal olarak etkilemekte, hem de güncel istek ve ihtiyaçlara göre yenilenen eski markalarla çözüm olabilmektedir.
Bu konuda yapılan ender çalışmalardan biri olan bu kitap, retro pazarlama sürecinde sadakatin oluşturulmasına kadar giden uzun bir süreci konu edinmektedir. Bu süreçte, hangi faktörlerin retro pazarlamadan faydalanan markalar için önemli olduğunu, duygusal bağlılığın ve güvenin retro pazarlama faaliyetleriyle nasıl sağlanabileceğini ve sadakatin bu doğrultuda nasıl oluşturulabileceğini kapsamlı araştırma modeliyle ortaya koyan bu kitap retro pazarlamadan faydalanabilecek yöneticilere ışık tutabilecektir.
(Önsözden)