Fijital Pazarlama Tüketici Temelli Marka Değerine Yeni Bir Yaklaşım Doç. Dr. Engin Yücel  - Kitap

Fijital Pazarlama

Tüketici Temelli Marka Değerine Yeni Bir Yaklaşım

1. Baskı, 
Eylül 2024
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
129
Barkod:
9786256263567
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
130,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Fijital pazarlama, dijital ve fiziksel dünyaların birleştiği bir noktada tüketicilere daha zengin ve bütünsel deneyimler sunarak, markaların tüketici temelli marka değerini artırma potansiyeline sahiptir. Bu strateji, perakende sektöründen sosyal medya etkileşimlerine, yeni teknolojilerin kullanımından gelecekteki pazarlama trendlerine kadar geniş bir yelpazede uygulanabilmektedir. Fijital pazarlamanın sunduğu olanaklar, markaların tüketicilerle olan bağlarını güçlendirmesine ve marka sadakatini artırmasına olanak tanırken, aynı zamanda markaların pazarlama stratejilerini daha etkili ve sürdürülebilir kılmaktadır.
Bu kitap, fijital pazarlamanın tüketici temelli marka değerine olan etkilerini derinlemesine inceleyerek, bu alandaki güncel gelişmeleri ve gelecekteki trendleri ele alacaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Fijital Pazarlama
.
Marka Kavramı ve Tüketici Temelli Marka Değeri
.
Fijital Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değerine Etkisi
Yorumlar
Kitabın İçindekileri
BİRİNCİ BÖLÜM 
FİJİTAL PAZARLAMA 
1.1. Pazarlamanın Dijitalleşmesi 
1.2. Fiziksel ve Dijital Hibridizasyonu: "Fijital" Kavramı 
1.3. Fijital Pazarlama 
1.4. Fijital Pazarlama Araçları 
İKİNCİ BÖLÜM 
MARKA KAVRAMI ve TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ 
2.1. Marka Kavramı 
2.2. Markanın Tarihsel Gelişimi 
2.3. Markanın Önemi 
2.4. Marka İle İlgili Kavramlar 
2.5. Marka Değeri 
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM 
FİJİTAL PAZARLAMANIN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİNE ETKİSİ 
3.1. Araştırmanın Amacı ve Önemi 
3.2. Araştırmanın Modeli ve Hipotezleri 
3.3. Araştırmanın Kısıtları 
3.4. Veri Toplama Yöntemi 
3.5. Araştırmanın Ana Kütlesi ve Örneklem Yapısı 
3.6. Araştırmanın Geçerliliği ve Güvenilirliği 
3.7. Araştırmanın Bulguları ve Değerlendirilmesi