Çağdaş, dinamik ve güçlü bir toplum inşa edebilmek için elimizdeki en etkin araçlardan biri şüphesiz ki eğitimdir. Alanda yapılan yenilikçi araştırmalar, eğitimin iyi planlanmasında ve hedeflere ulaşmada bizlere büyük katkılar sunacaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
E–Ders Alan Öğrencilerin Öğrenme Stratejileri İlee–Derslere Yönelik Memnuniyetleri Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi, Arzu Deveci Topal – Aynur Geçer
Türk Eğitim Sisteminde Okul Müdürlerinin Karşılaştıkları Sorunlar: Bir Meta Sentez Çalışması, Özgür Türk – Sadık Kartal
Güç Bağımlılığı ve Eğitim Örgütlerine Yansımaları, Sevda Katıtaş – Yasemin Karaman Kepenekci
Uzaktan Eğitime İlişkin Öğretmen Görüşleri: Durum Çalışması, Özge Sarıkaya – Güvenç Görgülü
Özel Gereksinimli Çocukların Rehabilitesinde Ailelerin İşlevsellikteki Farkındalık Boyutunun Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Ümit Şahbaz – Asiye Kılıç
Türkçe Öğretim Programlarının Çevrim İçi Okuma Becerisi Açısından Değerlendirilmesi, Süleyman Ünlü – Musa Çifci
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi İle Bilimsel Araştırma Özyeterliği Arasındaki İlişki, Canan Arı – Kenan Demir
Sosyal Kabul Ölçeği Lise (SKÖ–L) Formu'nun Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması, Ümit Şahbaz – Bekir Öztürk
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersindeki Konuların Zorluğu Nasıl Algılanmaktadır? Karma Bir Araştırma, Hatice İnal – Serap Büyükkıdık
Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Özerklik Davranışları, Yalçın Sever
Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ziyareti Hakkında Görüşleri, Serdarhan Musa Taşkaya – Seval Gürge
Öğrenci Performansının Makine Öğrenmesi İle Modellenmesi, Tuncer Akbay – Ali Hakan Işık – Ömer Can Eskicioğlu
Eğitim Fakültesi Resim–İş Eğitimi Anabilim Dalı ve Sanat Tasarım Fakültesi Öğrencilerinin Sanal Müze Sanal Tur Memnuniyetine İlişkin Tutumları, Armağan Konak – Ümmü Beyza Cingöz – Yeliz Akkaya Ocak
Kimya Ders Kitaplarındaki Soru Türleri: 10. Sınıf Örneği, Nimet Akben