Bankacılıkta Hizmet Kalitesi ve Müşteri Deneyimi Dr. Berrin Arzu Eren  - Kitap

Bankacılıkta Hizmet Kalitesi ve Müşteri Deneyimi

1. Baskı, 
Aralık 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
166
Barkod:
9786052323496
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Kitapta, on üç yıllık bankacılık deneyimim ve gerek doktora tez çalışmam, gerekse yayımlanmış makalelerim rehberliğinde; kavramsal boyutta hizmet, bir hizmet sektörü olarak bankacılığın Türkiye' de ve dünyada gelişimi, hizmet kalitesi, hizmet hataları, etkin şikayet yönetimi, bankacılıkta karşılaşılan hataların telafisi, tatmin, sadakat, ayrılma ve kulaktan kulağa pazarlama gibi müşteri deneyimine ilişkin konulara yer verilerek, hem bankacılara hem de akademisyenlere fayda yaratmak ve rehber olmak amaçlanmış.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar