Genişletilmiş beşinci basımı gerçekleştirilen altı bölümden oluşan bu yapıtta; özellikle dünyada ve Türkiye'de paket tur işletmeciliğini, charter uçaklarıyla ve kruvaziyer-cruise gemilerle organize edilen paket turların “uygulamalı örnek soru-çözüm-açıklama” şeklindeki fiyatlandırma sistemleri ile pazarlama stratejilerini, ulusal ve uluslararası çok merkezli Avrupa ve dünya paket turlarında ulaştırma işletmeleri arasında fly/drive, fly/sea travel, fly/rail şeklinde uygulanan “yatay” koordinasyon ve havayolu-konaklama işletmesi, havayolu-tur operatörü arasında gerçeklertirilen “dikey” entegrasyon faaliyetlerini akademik bir disiplin içinde araştırmak başlıca amaç olmuştur.
Günümüzde, uluslararası turizmde hedef ülkeyi (destination) pazarlamanın ön koşulu olarak araştırma konusu yapılan Turizm Ulaştırması “Paket Tur Organizasyonu ve Yönetimi” yapıtının; ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora öğrencilerine, akademisyenlere, tur operatörlerine, seyahat acentalarına, turizm sektörü ile ilgilenen müteşebbislere ve araştırmacılara yararlı olması ve Türk turizminin gelişmesine katkıda bulunabilmesi umulmaktadır.