Medya Planlama ve Satın Alma Dr. Gıyasettin Tayfur  - Kitap

Medya Planlama ve Satın Alma

1. Baskı, 
Ağustos 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
17x24
Sayfa:
160
Barkod:
9789752475106
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
İşletmelerin hedef kitlesini oluşturan tüketicilere ulaşmasının en etkin yolu reklamdır. Tüketiciler reklam sayesinde işletmelerin ürettikleri ve/veya sattıkları ürünlerden haberdar olurlar. Reklam faaliyetlerinin büyük bir bölümü medya aracılığıyla gerçekleştiğinden, bu medyaların özelliklerinin bilinerek kullanılması gerekmektedir.
Reklamın başarılı olması, etkin bir medya planlamasının yapılmasını gerektirir. Medya planlama çalışmalarını reklam veren adına Medya Planlama Ajansları yürütür. Bu ajanslar medyadan yer ve zaman satın alarak, reklamın doğru zamanda, doğru medyalarla, doğru hedef kitleye, en az maliyetle ulaşmasını sağlar.
"Medya Planlama ve Satın Alma" adlı bu çalışma, İşletme, İletişim fakülteleri ve Meslek Yüksek Okullarının; Reklamcılık, Halkla İlişkiler gibi ilgili bölümleri için ders kitabı olarak hazırlanmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)
Yorumlar