Bilgi Merkezlerinde Toplam Kalite Yönetimi Erol Yılmaz  - Kitap

Bilgi Merkezlerinde Toplam Kalite Yönetimi

1. Baskı, 
Temmuz 2005
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
496
Barkod:
9789756674260
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Müşteri velinimetimizdir. Türk Atasözü Gülmeyi bilmeyen, dükkan açmasın. Çin Atasözü Kaliteyi sadece müşteriler değerlendirir; diğer değerlendirmelerin tümü, esasen, yersizdir. V. A. Zeithaml, A. Parasuraman, L. L. Berry Kalite, ürünün değil müşterinin geri gelmesidir. Dr. Ahmet Kovancı Kalite, müşteri memnuniyetidir. J. M. Juran ve F. M. Gryna Uluslararası düzeyde tanınmış hiçbir üniversite yoktur ki, kütüphanesi gelişmemiş olsun; tanınmayan hiçbir üniversite yoktur ki, kütüphanesi gelişmiş olsun. Prof. Dr. irfan Çakın TKY, müşteri beklentilerini her şeyin üzerinde tutan ve müşteri tarafından tanımlanan kaliteyi, tüm faaliyetlerinin yürütülmesi sırasında ürün ve veya hizmet bünyesinde oluşturan bir yönetim biçimidir.
Prof. Dr. Muhittin Şimşek TKY, odağında hareket noktasında müşterilerin gereksinimleri ve beklentileri yer alan; üretim süreci içerisinde personelin (iç müşteri), sonuç noktasında ise, ürünü (mal veya hizmet) tüketecek kişilerin (dış müşteri) memnuniyetlerini sağlamayı amaçlayan bar yönetim modelidir. Dr. Erol Yılmaz Kapaktaki şekil; Toplam Kalite toplam Kalite Yönetimi (İbrahim KAVRAKOGLU, 4. Bs... İstanbul: Kal Der, 1 998) adlı eserin 53 sayfasında yer alan ve Klasik Yönetim Anlayışı ile Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı'nı karşılaştıraı şekilden uyarlanmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Toplam Kalite Yönetimi
.
Üniversitelerin Kütüphaneleri ve Toplam Kalite Yönetimi
.
Türk Kütüphaneciliği ve Toplam Kalite Yönetimi
Yorumlar