Sürekli değişen ve gelişen pazarlama ortamını yakından ele alan bu kitap, bu alanda en güncel bilgileri sunabilmeyi hedeflemiş. Kitap, günümüz pazarlama dünyasını etkileyen önemli gelişmelerden oluşan 21 bölümden oluşmaktadır. Bu bölümlerden bazıları bu konuda yazılmış ilk Türkçe kaynak özelliği taşımaktadır. Bu boşluğu dolduracağı düşünülen Pazarlamada Güncel Gelişmeler kitabı, bölüm sonlarında bulunan örnek olaylarla da desteklenerek okuyucu tarafından anlaşılması kolay hâle getirilmeye çalışılmış.
Pazarlamada Güncel Gelişmeler kitabı, pazarlama ve tüketici araştırmalarındaki güncel konuları kapsamlı bir şekilde ele almaktadır. Ön lisans, lisans ve lisansüstü dersler ve akademik araştırmalar için temel başvuru kaynağı ve ders kitabı olacak şekilde tasarlanmış. Bu kitabın hedef kitlesini oluşturanlar, işletme ve pazarlama ön lisans-lisans öğrencileri ile lisansüstü pazarlama programlarındaki öğrenciler ve güncel gelişmeler hakkında bilgi arayışında olan akademisyenlerdir.
Kitapta ele alınan konular, pazarlama ve tüketici araştırmasındaki en yeni fikirler ve gelişmeler hakkında erişilebilir bir kaynak olması ile birlikte daha geniş bir bakış açısı edinmek isteyen pazarlama yöneticilerine de hitap etmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)