Pazarlama Analitiği Bütünleştirici Bir Kavramsal Çerçeve Ve Benimsenmesine İlişkin Bir Araştırma Erdem Özkan  - Kitap

Pazarlama Analitiği

Bütünleştirici Bir Kavramsal Çerçeve Ve Benimsenmesine İlişkin Bir Araştırma

1. Baskı, 
Ekim 2023
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
175
Barkod:
9786253653781
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Yayınevi:
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap, pazarlama biliminin gelişiminde ve pazarlamanın sektörel uygulamalarının dönüşümünde kritik konulardan biri olan ―pazarlama analitiği‖ konusuna odaklanmaktadır. Veri, model ve bilgi temelli düşünmeyi, karar almayı, buna uygun süreçler oluşturmayı ve pazarlama anlayışını bu yönde geliştirmeyi merkeze alan pazarlama analitiğinin gerek teorik açıdan gerekse sektörel uygulamalar açısından kapsamında belirsizlikler söz konusudur. Geçmişten bugüne farklı kavramlarla ve tanımlamalarla pazarlama biliminde yeri olan analitik konusunun ―pazarlama analitiği‖ kavramı çerçevesinde bütünleştirilmesine olan ihtiyaç literatürde çeşitli çalışmalarda ortaya konulmuştur. Bu yönde uluslararası literatürdeki çalışmalar henüz başlangıç seviyesinde olmakla birlikte, konuya ilgi giderek artmaktadır. Ancak ulusal literatürde bu konuda yapılmış çalışmalar ise çok daha sınırlı durumdadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama Analitiğinin Kavramsal Yapısı ve Gelişimi
.
Pazarlama Analitiğinin İşletmelere Olan Etkileri
.
Pazarlama Analitiği Süreci, Modelleri ve İlişkili Olduğu Sistemler
.
Büyük Veri, Yapay Zekâ ve Pazarlama Analitiği
.
Pazarlama Analitiğinin Uygulama Alanları
.
Pazarlama Analitiğinde Kullanılan Yöntemler ve Teknikler
.
Pazarlama Analitiğinin Uygulanmasında ve Gelişiminde Karşılaşılan Zorluklar
.
Türkiye'de Pazarlama Analitiğinin Benimsenme Durumu ve Bir Araştırma
Yorumlar