Bu çalışma, bir bütün olarak reklamcılık sektörünün önünde bir engel olarak duran klişeleri bir bir yıkarken yarının reklamcılığı konusunda da önemli bir rehber oluşturmaktadır.
Reklamın nasıl işlediğine ilişkin kuramsal gelişmelerin yanı sıra reklamcılık, markalaştırma ve pazarlama pratiğine yönelik çok önemli ve aydınlatıcı bilgilerle donanmış Yeni Reklamcılık konuya ilişkin Türkçede yayınlanmış en kapsamlı ve en önemli çalışma niteliğindedir.
Dünyanın çeşitli yörelerinde uygulanmış yetmişe yakın yaratıcı çalışma örneğinin yer aldığı ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınlarının Pazarlama İletişimi dizisinin ilk kitabı olan Yeni Reklamcılık sektör çalışanları ve reklam verenler kadar markalarının başarısı için uğraş veren tüm pazarlama yöneticilerinin de ilgi odağı olacak bir çalışmadır.