Mesleğinizde, başarı merdivenlerini hızla tırmanmak kendi elinizdedir. Bunun için sadece yardımcı ve destekleyici bilgilere ihtiyacınız olacak. Sekreterin Klavuzu size bu desteği verebilecek pratik bir yapıttır.
İnsan ilişkileri, konuşma kuralları, yazışma, dosyalama, hangi evrak kaç yıl saklanır, kişisel gelişim, toplatılarda sekreterin rolü, yöneticinin zamanını etkin kullandırma, telefonla konuşma kuralları, fikrinizi ifade edebilmek, günlük plan yapılması, organizasyon, ekip çalışması, insiyatif kullanabilmek, kişisel becerilerinizin geliştirilmesi ve daha bir çok konu...
Tüm bunları farklı bir anlatım tarzı ileSekreterin Klavuzu'nda bulacaksınız. Bu kitap kariyer yapmaya kendinizi nasıl hazırlamanız gerektiğinde, gereken bilgileri nasıl şekillendireceğinizde, nasıl kullanacağınızda, seçim yapabilmeniz için neleri yapmanız gerektiği gibi konularda size yardımcı bir rehber olacaktır.