Teknoloji ve çevresel koşullarda büyük değişimlerin yaşandığı günümüz dünyasında her geçen gün akademik literatüre yeni konu ve kavramlar dahil olmaktadır. Yeni kavramların hayatımıza da girmesiyle birlikte yeni pazarlama yaklaşımları ortaya çıkmaktadır. Bu yeniliklerden haberdar olmak isteyen akademisyenler ve uygulayıcılar için yeni yaklaşımların bir araya toplandığı ve detaylandırıldığı bir çalışma önemli ihtiyaç haline gelmiştir.
Daha önce birlikte ele alınmamış birçok yaklaşımı bir araya getiren ve güncel bilgiler sunan bu eser ciddi bir emek harcanarak ortaya çıkmış. Bölümlerin içindeki kısa örneklerin ve bölümlerin sonunda yer alan vaka analizlerinin iş dünyasında pazarlama yaklaşımlarının nasıl uygulandığına yönelik bilgi vermesi açısından da son derece yararlı.
(Önsözden)