Yazılı Basın İşletmelerinde Kalite Yrd. Doç. Dr. İ. Pelin Dündar  - Kitap

Yazılı Basın İşletmelerinde Kalite

1. Baskı, 
Ekim 2006
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
268
Barkod:
9789755919560
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu açıdan bakıldığında da kalite; vizyon, müşteri, kıyaslama, sinerji, bilgi pazarlama, yönetim, planlama, eğitim, iletişim ve gelişme gibi olguların ön plana çıkmasına neden olmuştur. Bu kitap yukarıda vurgulanan her bir olguya kalitenin küçük parçaları olarak bakılmış ve kalitenin zenginleşen boyutları, yazılı basın işletmeleri açısından irdelenmiştir.
Bu kitap söz konusu eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında yer alan tüm basın sektörü çalışanlarının yanı sıra bu alanda kendini yetiştirmek isteyenler için temel bir başvuru kaynağıdır.
Yorumlar