Televizyon Reklamlarında Etik Pınar Aytekin  - Kitap

Televizyon Reklamlarında Etik

1. Baskı, 
Aralık 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
328
Barkod:
9786055437503
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada, televizyon reklamlarında karşılaşılan etik sorunlara yer verilmiştir. Söz konusu bu sorunlar on dört başlık altında toplanmış ve bu kapsamda; aldatıcı-yanıltıcı, karşılaştırmalı, bilinçaltına yönelik televizyon reklamları gibi literatürde sık tartışılan reklamlar yanında; sanal reklamlar, rahatsız edici, çağrışım içeren, materyalizme özendiren televizyon reklamları gibi yeterince üzerinde durulmamış reklamlardan da bahsedilmiştir. Böylece tüketicilerin televizyon reklamlarıyla ilgili karşılaşabilecekleri hemen hemen tüm etik sorunlar, Türkiye’deki reklam örnekleri de ele alınarak incelenmiştir. Ayrıca, İzmir ilinde yapılan bir alan araştırmasıyla, tüketicilerin Türkiye’de yayınlanan televizyon reklamlarında karşılaşılan etik sorunlara ilişkin tutumları da ölçülmeye çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Reklam Kavramı, Televizyon Reklamları ve Denetimi
.
Türkiye’de Televizyon Reklamlarının Etik Açıdan Değerlendirilmesi
.
Türkiye’de Televizyon Reklamlarının Etik Açıdan İncelenmesine Yönelik Bir Alan Araştırması
Kitapla İlgili Kategoriler
Yorumlar