Nicelik ve niteliğin günden güne arttığı rekabet çağında, kişisel ve örgütsel yaşamda fark yaratmak için “imaj” kavramı önemli bir yere sahiptir. Bu bağlamda bu kitap;
• İmaj nedir? İmaj düzeyleri nelerdir?
• Kişisel, örgütsel ve kurumsal imaj neden önemlidir?
• İmaj nasıl oluşturulur? İmaj yönetilebilir mi? Olumlu bir imaj yaratmak için imaj çekicileri nelerdir? Oluşturulmuş bir imajın kırıcıları nelerdir?
sorularına cevap aramaktadır.
Örgütsel ve bireysel başarı açısından oluşturulması ve yönetilmesi gereken bir değişken olan “imaj” kavramını tanıtmayı amaçlayan bu kitap; örgüt, yönetim, iletişim alanlarında öğrenim gören öğrencilere, bu konuda öğretim ve araştırma yapan akademisyenlere, araştırmacılara, örgütsel yaşamda fark yaratmak isteyen çalışanlara ve özellikle de yöneticilere yardımcı olacak bir kaynaktır.