Viral Pazarlama Y Neslinin Perakende Risk Algısı ve Mağaza Sadakati Dr. Murat Çakırkaya  - Kitap

Viral Pazarlama

Y Neslinin Perakende Risk Algısı ve Mağaza Sadakati

1. Baskı, 
Ocak 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
286
Barkod:
9786059831925
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap ile hem uygulamacılar hem de araştırmacılar için, Y neslinin perakende risk algıları ve mağaza sadakatleri üzerindeki viral pazarlamanın etkisi, onların yaklaşımları da gözetilerek detaylandırılmış, müşterilerin zihinlerindeki endişe ve karmaşa ile bir mağazaya sadık kalmalarına etki eden unsurlar irdelenerek taraflara fayda sağlamaya çalışılmış.
Yorumlar