İlişkisel Pazarlamanın İşletme Performansı Üzerine Etkileri Yetkili Otomotiv Acenteleri Üzerine Bir Araştırma Dr. Esen Şahin  - Kitap

İlişkisel Pazarlamanın İşletme Performansı Üzerine Etkileri

Yetkili Otomotiv Acenteleri Üzerine Bir Araştırma

1. Baskı, 
Mayıs 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
246
Barkod:
9786257915472
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Teknolojinin baş döndürücü bir hızla gelişimi. pazarın küreselleşmesi. yoğun rekabet ortamı işletmeleri geleneksel yönetim kalıplarının dışına çıkmaya, değişimin hızına ayak uydurmaya zorlamaktadır. işletmelerin uluslararası rekabet piyasalarında yaşamlarını sürdürebilmeleri için tüm kaynaklarını etkin ve hassas bir şekilde planlamaları ve yönetmeleri gerekmektedir.
Piyasalardaki aktör sayısının artması, iletişim ve ağ teknolojilerindeki gelişmeler, bilgi ve iletişim teknolojilerinin yoğun kullanımı, ürün ve hizmetlerdeki çeşitlilik, bilgi paylaşımında ki kolaylıklar, iç içe, hızlı, mobil. talepkâr, beklentileri yüksek, değişken bir yaşam tarzı ortaya çıkarmıştır. Bu değişim müşterileri. yoğun bir şekilde birçok farklı pazarlama silahı ile karşı karşıya bırakmıştır. İşletmeler açısından ise müşteri ile ilişki ve etkileşim içerisinde olabilmenin önemi netleştirmiştir.
Müşteri ile ilişkinin bu kadar önemli olduğu günümüz rekabet koşullarında, müşteriler ile kurulan bu ilişkilerin kalıcı olabilmesi için işletmelerin; pazardaki eğitimleri ve gelişmeleri, müşterilerin beklentilerini, müşterilerin ihtiyaçlarını iyi tanımaları ve müşteri odaklı bir pazarlama anlayışın' benimsemeleri gerekmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)
Yorumlar