Üniversiteli Gençlerde Sosyal Medya Davranışları Murat KAYALAR, Yunus Emre Genç  - Kitap

Üniversiteli Gençlerde Sosyal Medya Davranışları

2. Baskı, 
Ağustos 2024
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
130
Barkod:
9786256125063
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sosyal medya pazarlaması, sosyal medya sitelerinin kullanımı aracılığıyla işletmelerin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmesi olarak ortaya çıkmıştır. Sosyal medyada tüketicilerin aktifliği işletmelerin dikkatini çekmekte ve yeni kolaylıklarının da etkisiyle işletmeler artık bu platformları pazarlama faaliyetlerinde tercih etmektedirler.
Tüketicilerin satın alma davranışlarını etkilemeye de başlayan sosyal medyanın pazarlama içerisindeki rolünün ve tüketici davranışlarına olan etkisinin incelenmesi gerekmektedir.
Çalışmanın amacı bu kapsamda üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım alışkanlıklarının kendilerinin satın alma davranışlarıyla ilişkisinin incelenmesidir. Çalışmanın teorik bölümünde; sosyal medya kavramı ele alınmış, sosyal medyanın tüketici davranışı ile olan ilişkisi incelenmiştir. Araştırma bölümünde üniversite öğrencileri tüketici grubu olarak seçilmiş ve bu gruba anket çalışması uygulanmıştır. Araştırma sonucunda üniversite öğrencilerinin sosyal medyada günlük ortalama 2-3 saatlik bir vakit harcadıkları ve satın alma kararlarından sosyal medyadan etkilendikleri tespit edilmiştir.
Yorumlar