Turizm İşletmelerinde Kurumsal İtibar Yönetimi Doç. Dr. Murat Gümüş, Arş. Gör. Burcu Öksüz  - Kitap
Turizm İşletmelerinde

Kurumsal İtibar Yönetimi

1. Baskı, 
Mart 2009
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
167
Barkod:
9786053951902
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kurumların itibarları stratejik bir önem taşımaktadır. Rakiplerinden farklılaşmak ve başarılı olmak isteyen bir kurum, itibarını korumak, geliştirmek ve yöneterek sürdürülebilir kılmak zorundadır. Bunun için sabırlı, tutarlı olmak ve sürekli çaba göstermek gerekmektedir.
Bu yapıt, insanlık tarihi için çok eski, kurumlar için yeni sayılabilecek ya da önemi yeni anlaşılan itibar olgusunu ele almaktadır. Bir kurumun toplam çekiciliğini belirleyen geçmişteki davranışlara ve gelecekteki beklentilere ilişkin algısal betimleme olarak kurumsal itibar, “damlaya damlaya göl” oluşumunun bilinçli yönetimini ifade etmektedir. Bu bağlamda, çalışmada, turizm işletmeleri açısından kurumsal itibarın önemi ve etkileri irdelenmektedir.
Yorumlar