Yaşamımızı ve yaşam tarzımızı derinden etkileyen kredi kartları ile tüketim kültürü ve tüketici davranışı bu kitabın konularını oluşturmaktadır.
Çalışmada, tüketim olgusu ve tüketici davranışı kısaca özetlenmeye ve bu bilgiler ışığında bireysel kredi kartı pazarının analizi yapılmaya çalışılmıştır. Çok geniş bir alanı kapsayan tüketici davranışı konusunu sınırlayabilmek oldukça güçtür. Bu çalışmada bireysel gereksinim ve bazı psikolojik alt yapılarının yanında bireylerin bulundukları sosyokültürel çevreye ilişkin satınalma tutumları irdelenmeye çalışılmış, tüketici davranışı konusuna giren diğer konular kapsam dışı bırakılmıştır.
Kitapta araştırma kısmı genişletilmiş farklı istatistikî yöntemler kullanılarak kredi kartı kullanım alışkanlıklarının tüketici davranışını ne yönde etkilediği ve pazara ilişkin talebin hareketi açıklanmaya çalışılmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)