21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri Doç. Dr. Emine Çobanoğlu, Prof. Dr. F. Zeynep Bilgin, Prof. Dr. Sahavet Gürdal  - Kitap

21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri

1. Baskı, 
Aralık 2013
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
200
Barkod:
9786055216276
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
21. yüzyıldaki rekabetçi ortamda sürdürülebilirlik garantilenmeye çalışılırken, odaklanılan alan “birey”e kaymaktadır: Liderlik özelliklerinin küresel yapılanmalara karşın, ülkeden ülkeye yansıttığı farklılıklar, algılanan rollere dikkat çekilmektedir. Ayrıca kurumsal ya da tüketici pazarlarındaki müşterilerle geliştirilecek doğru iletişimde önemli rol üstlenen satış elemanlarının ve bugün artık bir de sosyal medyanın gücü, müşteri ilişkileri yönetimine damgasını vurmaktadır. Yalnız gözden kaçırılmaması gereken bir nokta da, değer beklentilerini saptamada “algı” ve “duygu” faktörlerinin etkisinin tercihleri değiştirebileceğidir. Burada sürekliliğin bir garantisini de iç müşterilerin kurum içindeki esenlik duyumunun sağlanması ve tüm pazarlama faaliyetlerinin bir anlamda kar amacı gütmeyen - eğitim kuruluşları gibi - kurumlar için de geçerli olduğunun hatırlanması oluşturacaktır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarlama ve Eğitim
.
İşletme ve Yönetim
.
İşletme ve Birey
Yorumlar