Yeni Medya – Yeni Pratikler , Yeni Olanaklar Emel Baştürk Akca  - Kitap

Yeni Medya – Yeni Pratikler , Yeni Olanaklar

1. Baskı, 
Mart 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
314
Barkod:
9786055100216
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
528,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan hızlı değişim, interneti ve yeni medyayı yaşamımızın önemli bir parçası haline getirmiş ve bu değişime paralel olarak akademik çalışmaların da temel konularından birini oluşturmaya başlamıştır. Bu kitap da çeşitli alanlarda yeni medyanın, geleneksel medyadan farklı olarak yarattığı yeni pratikleri ve yeni olanakları tartışmayı amaçlamıştır. İnternet teknolojilerin getirdiği yenilik ve dönüşümler hayatın her alanında karşımıza çıkmaktadır. Kitapta yeni medyanın demokratik katılım, siyaset, habercilik ve pazarlama açısından getirmiş olduğu değişime ve yeniliklere odaklanılmıştır.
Son yıllarda gerek internet, gerekse de sosyal ağ kullanıcılarının sayısında büyük bir artış yaşandığı açıktır. Sosyal ağların gelişimi, bilgi ve iletişim teknolojilerinin getirdiği kazanımlara yeni boyutlar eklemiş, kullanıcıların içerik üretimlerini ve üretilen içeriği paylaşımlarını da arttırmıştır. Bütün bu gelişmelere rağmen dünya üzerinde internet erişimine ve kullanım becerisine sahip olmayan önemli bir kesimin de bulunduğu gözden kaçmamalıdır. Bu kitapta, internet kullanımının yaygınlaştırılması ve aktif kullanımını merkeze alan dijital yurttaşlık kavramı, yaşlılar ve gençler gibi farklı kesimlerin internet kullanımları, yeni medyanın toplumsal hareketlere getirdiği farklı boyutlar, yeni medya gazeteciliğinde etik sorunlar ve pazarlama ve halkla ilişkiler alanına olan etkileri tartışılmıştır.
Yeni medya, kullanıcılarına araladığı kapının genişliğine paralel biçimde oldukça geniş bir çalışma alanıdır. Kitapta yer alan yazılar yeni medyanın sağladığı farklı olanakları ortaya koymaya çalışmak ama bundan daha çok birer pencere açmak, yeni çalışmalar için bir başlangıç oluşturmak amacındadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Yeni Medya ve Katılım
.
Yeni Medya ve Toplumsal Hareketler
.
Yeni Medya ve Pazarlama
Yorumlar