Uluslararası ticaret alanında yayınlanan bu kitap küresel pazarların ve değer zincirlerinin anlaşılmasına katkı sağlamak üzere yazılmış. Diğer taraftan başarılı bir şekilde uluslararası ticaret stratejileri ve uygulamaları geliştirmek isteyenler için yol göstermeyi amaçlamaktadır. Bu nedenlerden dolayı kitap bölümleri iktisat ve işletme alanında ulusal ve uluslararası çalışmaları bulunan akademisyenler tarafından yazılan kavramsal ve analitik çalışmalardan oluşmaktadır.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
Küresel Değer Zincirlerinde Türkiye'nin Değişen Pozisyonu, Halit Yanıkkaya, Abdullah Altun
Pazarlama Bakış Açısıyla Uluslararası Ticarette Yasal ve Politik Çevre, Adnan Kara
Uluslararası Finansal Krizler ve Uluslararası Ticarete Etkileri, Ramazan Sayar
E–Ticaret, Analitik ve Değer, Emrah Bilgiç, Gülgönül Bozoğlu Batı