Marka imajı pazarlamanın en önem verilen konularından biridir. Bu çalışmanın ilk bölümünde, bu unsurlar hakkında yazında yer alan bilgiler derlenmiştir. Bu aşamada görülmektedir ki marka imajı, müşterinin zihninde markayla ilişkilendirilen çağrışımlar ağı olarak betimlenebilir.
Çalışmanın ikinci bölümünde kavram haritalarıyla ölçülen marka imajının, algılanan hizmet kalitesiyle ilişkisine bakılmıştır. Böylece hem bu kavramların birbirlerinden farkları tartışılmış hem de önemleri açıklanmıştır.
Çalışmanın üçüncü bölümünde, çalışmanın amaçlarına yönelik yü¬rütülen saha araştırmasıyla ilgili bilgiler yer almaktadır.
Dördüncü bölümde toplanan verilerin analiziyle elde edilmiş olan bulgular sunulmuştur. Önce katılımcıların demografik ve sosyoekonomik özellikleri incelenmiş, sonra çalışmanın yapıldığı havayolu markaları arasındaki farklar saptanmış ve sonunda araştırma modelinde yer alan değişkenler arasındaki ilişkiler incelenmiştir.
Son bölümde ise bu bulgular, ilgili yazın da göz önünde bulundurularak tartışılmış ve bu çalışmanın katkılarından bahsedilmiştir.