Kitabın birinci bölümünde; Emre SEYREK tarafından ele alınan "Presenteeism kavramı" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın ikinci bölümünde; Ertuğrul ÇINAR‘ın "Örgütsel Sağlık" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın üçüncü bölümünde; Fetullah BATTAL ve Canan Nur KARABEY‘in "Kurumsal Sosyal Sorumluluk" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın dördüncü bölümünde; Harun SELÇUK‘un "Halkla İlişkiler ve Reklamcılık İlişkisi" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın beşinci bölümünde; İkram ALPSOY'un "Kamuyu Bilgilendirmede Etik İlkelerin Önemi" başlıklı araştırması yer almıştır. Kitabın altıncı bölümünde; Oğuz Kaan KARABULUT‘un "Ulusal ve Ulusal Üstü Hukukta Özel Hayata Saygı Kavramı" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın yedinci bölümünde; Ramazan SAYAR‘ın "Ticaret Yoğunluğu ve İş Çevrimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi" başlıklı araştırması yer almaktadır. Kitabın sekizinci bölümünde; Tuğçe HİSOĞLU KOÇ‘un "Dijital Uçurum" adlı araştırması yer alırken kitabın dokuzuncu bölümünde; Ümit KOÇ‘un "Yeni Uzlaşı Makroekonomisi" konusu yer almaktadır. Kitabın son bölümü olan onuncu bölümünde; Vural AKAR‘ın "Psikolojik Sermaye" başlıklı araştırması yer almıştır.
(Tanıtım Bülteninden)