Kitap, özel eğitim hakkında bilgi sahibi olmak isteyen uzmanlar ve anne–babalara ışık tutabilecek niteliktedir. Özel eğitimde başucu kitabı olacak nitelikteki bu kitabın hedef kitlesi öğretmen adayları ve öğretmenler olup, toplam on altı üniteden oluşmaktadır. İlk altı ünitede genel anlamda özel eğitim ve erken çocuklukta özel eğitim alanı, özel eğitime gereksinim duyan öğrencilerin kaynaştırılması ve kaynaştırma ortamlarında sunulan öğretimin bireyselleştirilmesi ve işbirliği gibi konular üzerinde durulmaktadır.
Diğer dokuz ünitede ise okullarımızda öğretmen adaylarımızın sıklıkla karşılaşacağı, halen öğretmenlik yapan öğretmenlerimizin öğretim sunduğu özel eğitime gereksinim duyan öğrenci grupları anlatılmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)