Bu çalışmada çevrimiçi uzaktan eğitimlerin pazarlanması; hizmetlerin pazarlanması, e-hizmet kalitesi ve e-hizmet kalitesine etki eden uzaktan eğitim faktörlerinin tespit edilmesi açılarından incelenmiştir. Bu çalışma içerisinde piyasada bir şirketin müşterilerle bütünleştirilmesinde ve ürün tasarımının gerçekleştirilmesinde kullanılan kalite fonksiyon göçerimi (KFG) kullanılarak bir kalite evi oluşturulmuştur. Kalite evinde yer alan faktörlerin önem derecelerinin tespit edilmesinde ise çok kriterli karar verme yöntemlerinden Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) kullanılmıştır. Bu çalışmada müşterilerin yani çevrimiçi uzaktan eğitim kullanıcıları olan öğrencilerin sesi dinlenmiş ve literatürde yer alan çalışmalar uzman görüşleri ile harmanlanarak bir kalite evi ortaya konulmuştur. Bu kalite evi vasıtasıyla çevrimiçi uzaktan eğitim sektörünün de fiilen kullanabileceği bir hizmet kontrol listesi oluşturulması hedeflenmiştir.